Laatst geplaatste nieuws

Sint & Piet - aktie

Aan al onze leden,    Wij herinneren jullie aan onze Sint & Piet - aktie  (deze is de vervanger van de mandarijnenaktie). Wat houdt de aktie in? We verwachten dat ieder lid 1 zakje afneemt. Dit zakje is gevuld met pepernoten, chocolade, schuimpjes en speculaas. 1 zakje kost €5.  Wij... verder lezen

Sport, Volleybal en Gym vereniging DEKO in Valthe, Drenthe Sport, Volleybal en Gym vereniging DEKO in Valthe, Drenthe

Peutergym

Peutergymnastiek is elke woensdag ochtend in ’t Brughuus van 9 tot kwart voor 10. In drie kwartier gymmen de peuters naar hartenlust.

Het begin en het eind is altijd herkenbaar voor de peuters. Er wordt begonnen met muziek en geëindigd met muziek. In de tijd ertussen verschillen de gymactiviteiten. Dat kan gaan van lopen op de balk tot koprollen op de lange mat. Maar de peuters hebben het elke week uitstekend  naar hun zin.

Iedereen die een peuter in de leeftijd van anderhalf tot 4 jaar heeft is van harte welkom in de les. Er kan 3 kaar gratis worden gegymd.

Voor info, neem contact op met Mirjam ten Brink 0599-661929.

Er zijn geen agendapunten gevonden.